Nov 11, 2011

I Need Your Help!

dress:thrifted  belt:thrifted    blouse:thrifted    tights:Kohls   shoes: Call It Spring 

Day's like today are just...the best of days! You see, it all started on May 5, 2005 at 5:55. I thought to myself, something amazing must happen today, it must! And so you know what I did. On 5:55, I mooned my sister. and as I streaked across the living room I yelled,
"You'll remember this day forever!"
Ah it was an amazing day! Nay unforgettable...and scarring for my little sister, but all great things come with a price right! So now I need your help, I need to do something even better at 11:11 on 11/2011, you know. I promise, if you guys give me ideas  I'll do at least one of your guys' suggestions and report back. Help me please! This day must be one for the record books!

Ready set go.

11 comments :

  1. Oh goodness!! Hahaha! Hmmm. I will think about it and let you know!

    ReplyDelete
  2. You must somehow prank call said sister to further the traumatization <----not a real word. That's what I would do . . .

    ReplyDelete
  3. LOL that's such a hilarious story.

    It's going to be hard to top that one.

    ReplyDelete
  4. You should do a flash dance! :) A solo one! hehehe.

    ReplyDelete
  5. love this!!!! I totally missed 11:11, but it was because I was to involved in my painting...so it was a fair trade off. hope you did something epic!

    ReplyDelete
  6. HAHAH OH MY!!! I was trying to suppress my laughter in class. You are freakin hilarious!

    Okay I LOVE the light pink with the darker pink color............ And the blouse under the dress?? PURE genius.

    ReplyDelete
  7. beautiful!!!! LOVE the dress and tights.

    ~em
    talesforkarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great outfit! I don't know how you're going to top mooning your sister though...

    hmmm...

    - Dutch oven the Hubby?
    - Do that Mentos/2 soda prank?
    - Get chased by security for bouncing on balls like in "Don't tell Mom the Babysitter's dead"
    - Tell a perfect stranger they look beautiful today.
    - Walk around with a sign that says "free hugs"

    Let me know how they go! haha

    ReplyDelete
  9. Loved your post on Busy Bee! You are too cute girly! P.s. What kind of dog is Indie? She is a gorgeous puppy!

    ReplyDelete
  10. omg youre a doll!!!! this is my fav outfit of yours [but i always say that!!]]

    <3 steffy
    http://steffysprosandcons.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. We're well past 11:11, so I am eager to hear what you did! haha

    ReplyDelete